tisdag, mars 31, 2009

Inga bestående men

Lillhingsten är ute i hagen (kors i taket ;) ), jag har fått mina två obligatoriska morgonlatte. Jag sitter och tittar på "Efter tio", och funderar på om jag ska orka städa idag kanske.

Först på dagordningen står i alla fall långpromenad med Emil. Sen får det väl bli lite ledövningar med Dallas.

Igår var jag VÄLDIGT duktig och bokförde hela månaden, betalade räkningar, och fick ordning på företagets böcker. Jag skulel vilja framföra en lista med förslag på förbättringar till PlusGirot.

1. Jag vill kunna sätta en bock vid en inbetalning som jag tittat på.
2. Jag vill kunna göra överföringar till mitt bankkonto.
3. Jag vill slippa knappa in en sju miljoner tecken lång sifferkombination som finns på det kort som ska sättas in i kortläsaren så långt att den sju miljoner tecken långa sifferkombinationen inte syns varje gång jag ska logga in.

Intressant va?! Tror ni att det är någon frn PlusGirot som följer min blogg??

Inga kommentarer: