söndag, mars 22, 2009

Då var det bestämt!



Very Special Ark ska visas i Halter på grevagården på långfredagen. Sätter det på pränt här så att det inte ska gå att smita utan att behöva skämmas inför hela bekantskapskretsen (och inte minst Kung och Fosterland!!). Den som ska skämmas är naturligtvis inte jag utan Thomas. Och allt detta är det självklara och enda tänkbara straffet för att det skamlösa plagierande som pågår på Thomas blogg! Ha ha ha!!! Det hade du inte väntat dig! En tjuv är en tjuv är en tjuv... ärlig eller ej. :P



Vi har äntligen hittat det perfekta betet till Dallas. Jag kan bara säga det att om jag vore unghingst så skulle jag lätt vilja bo där. Alla detaljer är inte utarbetade till ända, så det är inte 100% klart än. Men vi håller tummarna.

Igår var fina fina Bruno här och hjälpte oss att gallra upp lite nere i hagen. Jag tänker dock av ren tjurighet inte skriva nåt om det och definitivt inte visa några bilder, för det kan ni se... var då... just det! THOMAS BLOGG

Hörrni... jag tror vi har ett bloggkrig! :)

Inga kommentarer: