onsdag, mars 18, 2009

Bigger and better!

Nu jäklar bloggas det som bara katten. Men hallå! Solen skiner med full kraft därute. Våren är här, och med den kommer energin och livskraften tillbaka. Det är ljust från 06 - 18.30, mao- den STÖRRE delen av dygnet!! Det är dags för vårskrik!

Jag känner mig som om jag just tittat fram ur mitt ide. Ljuset är lite starkt, jag är lite nyvaken, men härligt utsövd. Är det inte fantastiskt, att hur tungt och mörkt det än känns så blir det lite lite, om än så väldigt lite, lättare att bära. Om bara solen skiner.

För en gångs skull har jag och min man ätit frukost tillsammans, och nu ska vi ta med städhinken till stallet och polera upp fölungen. Det ska bli fotosession!!

Ut med er! Kasta av vinterjackan, på med fingervarntarna istället!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var verkligen en underbar förmiddag i solen! Syns på hela dig att du återfått livskraften. själv får jag skämmas med att jag inte orkar städa hemmet återigen efter dagens arbete.. kanske tar badrummet men jag är APTRÖTT så det kan hända att kudden ropar på mig.."kom till mig.. jag ska ta hand om dig.."
Älskar dig min vän!