måndag, mars 02, 2009

Skitdag från skitlandet!

Ingen bra dag alls!
  • Har jobbat natt, fick inte sova en blund.
  • Monte är inte ett dugg bättre. Det har gått över två veckor nu.
  • Det är svinhårt i hagen så nu har Dallas OCKSÅ inte i fötterna. Va´i hela glödheta helvete?!
  • Får inte den sabla bokföringen att stämma med verkligheten. Mamma HJÄLP!!
  • I lördags var det skönt ute. Solen värmde och jag fick vårkänslor. idag är det grått, blåsigt och kallt så in i- måste jag säga det? Okej då- HELVETE!
  • Jag har inte fått i mig någon mat. Bara tanken på att ens släpa mig in i köket för att se om det finns nåt där känns överväldigande. Förblir hungrig.
  • Ingen har mailat mig idag :-/
Fast... på mötet hade chefen en ny bra idé om hur vi kan förstärka och bekräfta varandra. Vi fick skriva ett positivt ord om varje person runt bordet. Det blir som det brukar, en hel del "trevlig", "glad" och "positiv". Här är min lista på ord som mina kära kära arbetskamrater skrev om mig:

glad, aktiv, uppfriskande, rolig o är rak på sak, positivt pådrivande, idérik, trevlig, snäll, handlingskraftig, ordentlig, ansvarsfull, positiv, omtänksam, väldigt ambitiös & rolig, hög arbetsmoral

Jag är helt enkelt- GRYM!! :-D













...fast jag har fortfarande en dålig dag... *sur och grinig*

3 kommentarer:

Thomas sa...

älskade vän! Jag älskar dig så mycket.. tack för att du ställer upp för mig. Det blir bättre snart. Känner det på mig.

Lotti sa...

:)

Anonym sa...

Kram på er! Tänker på er nu i denna svåra tid...