måndag, mars 30, 2009

Träningen sköter sig själv :)

Jag glömde Dallas i stallet HELA dagen. Eller glömde, extraordinärt dålig kommunikation från min sida gjorde att Dallas blev kvar i stallet hela dagen. Kvart i fyra (på eftermiddagen!!!) hittade jag honom lugnt ätande i sin box, alldeles själv med bara hundarna som sällskap.

Min, när det gäller djuren, vana trogen blev jag såklart iskall och förbannade mig själv hundra gånger om. Jag tolkade Dallas lugna uppsyn som en deprimerad blick fylld av förebråelse och var nästan beredd att sjävmant lägga mig i giljotinen.

Sen kom jag på, han hade det varmt och skönt. Det har varit ruskväder ute hela dagen. Han hade mat, och faktiskt sällskap av hundarna. Detvar väl inte så himla lyckat, men han dog inte.

Ja jösse namn. Mina nerver!

Inga kommentarer: