torsdag, mars 05, 2009

Vilken tur att just JAG kunde komma idag!

Proffessionell barnvakt- PYTTSAN!! De har glömt att jag är här! Thomas, alias "jo men det är klart att vi ska låsa in oss och spela tv-spel. Lotti kan gå ut med hundarna", tar minsann hand om allt. :-/

Nu sitter jag här uppe vid vännernas dator, ensam och bortglömd. T om Rassel som har förföljt mig hela eftermiddagen har övergivit mig till förmån för vispgrädde och marsipan. Lillgrabben "L" skrattar så han kiknar där nere åt nåt, uppenbarligen oerhört roligt som Thomas har gjort, för THOMAS- han är ju så HIMLA duktig med barn.

Nu sjunger han skojfriska sånger också. Jag ska aldrig mer vara barnvakt.

;-)

3 kommentarer:

Thomas sa...

määh! Ursäkta mig då att det råkade bli en "grabb-kväll"! Hade ju jätte skoj med "L". Lovar att nästa gång ta jag hundarna så kan ni göra något kul ihop!;)
Sen är det så att "fjärt-humor" alltid går hem i "L's" ålder ju!

Lotti sa...

Okej, men nästa gång ni ska ha grabbkväll kan du ju förvarna. Så går jag och fikar med nån i stan.

Thomas sa...

Ja, sorry! Jag "LOVAR" att göra det!