tisdag, mars 17, 2009

Back to work

Tja!!

Har gruvat mig lite för att gå tillbaka till jobbet, men nu är det gjort och det funkade ju bra! Ganska skönt att ockupera tankarna med värdsliga ting en stund.

Dessutom har jag fått ett intressant erbjudande idag som känns spännande. Mer om det när/om det blir klart.

Sitter på kontoret och fördriver tiden en stund. Ska snart träffa Ompalompa på Julahotellet för lunch. De har grym konst där. Originalmålningar av Anders Zorn (!!). Är rätt nöjd. Klockan är knappt elva, och jag har hunnit rapportera av natten, ha möte med min chef, simma, kolla mail och blogga! Inte illa pinkat av en som knappt kan säga hej och skaka hand samtidigt ;-).

Min fölunge kommer på inkallning!! Ja ja, jag vet att jag redan sagt det, men det är ju så himla ballt!! Min fölunge kommer på inkallning!!! Vad sa du nu då lille gubbe med wranglerjeans på min axel!! HA HA!!

Inga kommentarer: