torsdag, februari 18, 2010

Okej... jag VET att jag sa att min hund inte är gosig av sig. Men jag antar att saker och ting kan ändra sig. Kanske just speciellt om man har längtat hem väldigt väldigt mycket?

Jag tyckte, just i det här speciella fallet, att en närbild var på sin plats. Eller vad tycker ni? Sett en finare skrynkelnäsa? Tänkte väl inte det :)

Om det är någon som undrar om det ska bli något hästbloggande av så kan jag hälsa att . Här hemma har vi bara Emil i huvudet just nu! Eller ja okej då. Jag kan väl berätta att det går bra med betesförberedelserna. Nej, nu måste jag gå och gosa!

4 kommentarer:

Irene sa...

Här syns det tydligt vem som känner sig trygg hos sin matte!

Lotti sa...

Han är mattes kille :)

Ann-Louise sa...

Sicken ursöting. Goding!!!! Mycket fin skrynkelnäsa!

Lotti sa...

Ja eller hur?! Mattes skrutteluttsnutt ;)