torsdag, februari 04, 2010

Emil gullesnutt

Idag har Emil varit hos sin (jo, det är alldeles rätt uppfattat: SIN EEEGEEEN) massör. Det tyckte han var gôtt. Det blev ruskigt bråttom att hinna till massagen för den promenadrunda som vi normalt avverkar på 45 minuter tog 1 timme OCH 45 minuter att ta sig runt idag.

Fast det är klart... vi tog en och annan vilopaus. Eller alltså, jag vilade och Emil tuggade på sin matsäck bestående av ett ben. Man kan äta ben på en massa olika sätt faktiskt.

Medan man tänker på annat...



...njuuuutningsfullt...


...och med rumpan i vädret!


Och efter promenad och massage är det skönt att krama tassarna i soffan.

Tänk! En gång i tiden var jag så där vig!

1 kommentar:

Irene sa...

Herregud - hade jag knörvlat ihop mig i den ställningen hade jag aldrig kommit upp igen!

Vilken rolig bild där Emil har rumpan i vädret när han äter ben. Det är nästan så man får lust att käka ben själv.