lördag, maj 23, 2009

Världens bästa Madde

Hon var världens bästa Madde redan på gymnasiet, och inte nog med att hon har fräckheten att inte ha åldrats så mycket som en enda DAG sedan dess är hon- icke särskilt förvånande nog- fortfarande världsbäst!! Elva (!!) år sedan sist, och det var som om vi aldrig tappat bort varandra!!



Alldeles särdeles schysst av henne att komma och hälsa på när hon ändå hade vägarna förbi måste jag säga. Det gjorde min helg. Leve Facebook!



Hovis och jag är emellertid rätt vilsna just nu. Alldels hästlösa som vi är... Idag har vi i allafall utforskat Mariestad. Både fram och tillbaka ;) Och så går det framåt med bygglovsansökan så vi lär väl snart ha glömt allt om hästlöshet.



Till sist måste jag bara be er att kolla in den här bilden en gång till. Jag har haft den uppe nyligen, men alltså titta! Notera blicken, och formen på ansiktet. Åh, jösse namn vad jag- (woopsi, jag menar HAN) är vacker!



3 kommentarer:

Kicki sa...

De låter som att ni fik "tillstånd" till erat bygge? Va kul i sånna fall!!:)

Lotti sa...

Jo, det kom till slut... folk!

Lotti sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.