onsdag, maj 13, 2009

Hur är det med uggleintresset??

Seriöst, folk!! Här tror man att ett spännande uggledrama skulle generera värsta kommentarsstormen! Men neeeej! Inte det! Bara för att ni är uppvuxna på landet och har ridit på rådjur sen ni kom från BB!! Är det bara nollåttor som jag som tycker att ugglebarn och älgkalvar inpå husknuten är en stor grej? Hur ofta har ni kunnat ta en närbild på en VILD uggla?? En väldigt väldigt söt uggla dessutom!! Jag bara frågar...


Här går man och tror att någon ska bli impad... :-/


;-)

7 kommentarer:

Thomas sa...

Jag e fett impad asså! (fast det kanske inte gills när jag oxå e 08:a liksom ba´??

Lotti sa...

Det halvgills ;)

Kicki sa...

Jag är gift me en 08 så jag blev oxå impad! ;)

Anonym sa...

Hooooo!! Helge bara älskar man ju!! Häftigt!!
Ni har ju värsta zoot hos er! Många djur blir det.....kram Gunilla

Lotti sa...

Skönt. Nu känns det lite bättre...

Gunilla! Tjena!! Kul! :)

Anonym sa...

Visst, här kommer jag! Trot eller ej? Jag är en trogen läsare....=D
/Gunilla

Lotti sa...

Jaha du! Det var som f-n. Då vet du allt om oss då ;) När tänker du börja så man kan hålla lite koll uppåt också? Tänk vad bra! Då behöver vi aldrig mer prata med varandra! Leve bloggen!