onsdag, maj 27, 2009

Dallas har fyllt 1 år



Vad det blåser då!! Det började någon gång igår kväll och har fortsatt hela dagen. Jag skulle gå på promenad med en kompis men det var ju knappt vi tog oss fram!


Sitter i soffan med ett glas vin och lite trevligt sällskap. Alltså jag HAR trevligt sällskap, själv sitter jag ju och bloggar :-S


Jag har taggat alla mina inlägg! Nej, jag har inget liv- OKEJ. Jag gjorde det mest bara för att bekräfta för mig själv att detta fortfarande faktiskt är en hästblogg... De hästrelaterade inläggen dominerar fortfarande. Och för säkerhets skull fick jag just in ordet "häst", så då kan jag hästtagga det här inlägget också :)


Emil har haft ont i rumpan, stackarn. Imorgon blir det en liten tripp till Skaras eminenta veterinärsinrättning för analsäcksspolning. Hi hi hi- anal!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Det lilla söta fölet har blivit en vacker och ståtlig häst, tiden går verkligen mycket fort. snart kan ni väl börja provrida honom. Vilken ålder ska de ha när de börjar tränas?
Kram Anki

Lotti sa...

Tja, han får väl bli två år i alla fall innan man börjar sätta upp någon lätt person. Kram!