måndag, maj 25, 2009

Objudna gäster


Go kväll på er. Har ni varit inne på Thomas blogg och kollat? Ni börjar väl inte tröttna på bilder från Bassholmen? Det kan jag aldrig tro! Här kommer några till :)








Annars så är läget lugnt. Jag tror att spindeln i diskhon har fått en bebis. Eller ett syskon. Eller så har vi en tredje inneboende :). Jag träffade en annan betydligt mindre välkommen gäst idag.


Den är död, och det var INTE jag. Kan ha varit Trollis..

Alltså, jag kan väl säga så här- jag är en ganska cool böna, inte direkt lagd åt det hysteriska hållet. Eller... ja, tror i alla fall alla som aldrig bevittnat ett möte mellan mig och en orm. Okej okej, det är en kopparödla (väl???), men den är lika läskig för det. Så nu funderar jag på att flytta. Prag! Det ska vara fint där har jag hört!
***
Jag funderar på att flytta min blogg till en bloggdomän (eller vad det nu heter) med SVENSK support. Jag har problem med den här. T ex med radbrytningarna. Ni som bloggar på blogspot. Händer det aldrig er att alla mellanrum mellan styckena försvinner? De syns i redigeringsläget men försvinner när man publicerar?

4 kommentarer:

Thomas sa...

Mysigt med mer spindlar! Jag har problem när jag bloggar, men åt andra hållet. Dvs när jag får VÄÄÄÄÄÄRSTA mellanrummen.. kanske går att fixa våra problem i inställingar/anpassa???

Lotti sa...

Jaghar försökt med alla olika inställningar. Samma problem... :-/ Och "supporten" består av ett internetforum där alla snckar engelska. Bara svåra facktermer. Fattar nada.

Jane sa...

Först och främst....FLYTTA!!! Ett ställe med såna läbbiga varelser..ormar och mördarspindlar...kan aldrig vara bra...

Sen kan du ju byta till blogga gratis...den funkar kanon!!

Man måste dessutom alltid skriva lösenordet två gånger för att lämna en kommentar ju!!

Lotti sa...

Hm.... ja kanske det. Får kolla upp. Om man lyckas skriva lösenordet jättesnabbt så räcker det med en gång! Krävs fingerfärdighet ;)