onsdag, maj 06, 2009

Sväringa häringa

Nu är den här!! Den eminenta ångestbortdrivande trailerkameran! Hm... synd bara att den ångestbortdrivande effekten liksom visar sig mest vid själva inköpstillfället för att sedan sakta men säkert avta och slutgiltigt ebba ut den dagen fakturan kommer! :-/ Nåja, den är fin! Thomas får köra till Lysekil på lördag. Jag ska kolla på hästfilm!

Idag har jag mockat bete. Fan att det ska vara så förbannat jobbigt att köra skottkärra!! (Vad jobbar egentligen en borstbindare med? Vad är det som gör att just bortbindare svär mer än t ex en... flaggstångsknoppfastsättare?) Vore det inte för det satans skottkärrekörandet skulle jag lätt kunna mocka hage oftare. Eller nä... kanske inte. Men det var en fin tanke tycker jag ;)

Nu ska jag åka och handla inför kvällens middag med goa underbara grannen, som vi typ aldrig ser längre. Men jag tror att jag har hittat ett sätt att avlasta henne, som dessutom egentligen mest gagnar mig, och som kanske kan leda till att vi får se lite mer av henne. Putte kom heeeem! För vi längtar efter diiiiig! La la lala laaaaa... Och så ska jag köpa ett sånt där arbetsrep med flärpar i änden. För det måste man ha på lördag. Det, halsring OCH hingstygel!! Nåja, det är väl säkert så att inte alla hingstar är lika snälla som min. Jag accepterar. Fast motvilligt.

Kram!

Inga kommentarer: