onsdag, maj 20, 2009

En tripp för fridens skull



Det har varit lite tungt den senaste veckan. Allt liksom hopar upp sig och så blev det lite mycket. Så jag ringde Thomas, han fick skynda sig hem från jobbet. Vi slängde in kamera, vovve och oss själva i bilen och stack. Vi börjar kunna vägen ganska bra nu ;)


***

På vägen såg vi denna alldeles sprillans nya lilla skrutt

***

Det är satans strömt i sundet.

Där Dallas har simmat... :-o

***
Titta på min vackra grabb!

***


***
Conversano. 2 årig Lipizzaner.

Så trevlig, och så snygg!


***
Liiite längre ner ***

Thomas vet inte vad jag vet ;)








Sådär ja, nu känns det bättre!

2 kommentarer:

Thomas sa...

Ja, det var en riktigt skön utflykt. Snacka om att få ro i själen. Knappt 2 timmar bort bara! Jag är glad att få dela den upplevelsen med dig.
Ha ha ha! Ja, i nästa sekund bet den rackarn mig i ryggen!! (Fast det var ju bara för att klia tillbaka va?!) Ha ha!
Älskar dig!

Åsa sa...

Åh så underbara bilder!!!