fredag, juni 25, 2010

Midsommarhälsning




Det här är banne mig en skitbra tidning! Anders Andersson är min idol. Jag vill BLI Anders Andersson när jag blir stor.




Trollis mår lite kymigt idag. Han vill inte gå ut utan svansar efter mig alltmedan han låter lite ynkligt. Jag börjar med en avmaskningstablett och håller ett nogsamt öga.

Och jag, jag borde verkligen inte blogga nu för hovis, Calle och Hingstapöjken väntar i stallet. Vi ska ut på tur. Kommer på att det nog inte är så vanligt att par rider ihop. Funderar vidare på att hovis faktiskt alltid varit engagerad och intresserad i och av mina intressen. Liksom alltid varit öppen för att han också skulle kunna få ut något av det. Vi har mycket vi kan göra tillsammans. Det är en himla bra hovis jag har!

Stor kram på er!

6 kommentarer:

Behövande sa...

Jag skulle också behöva en Hovis!!

Säg...var hittar man de -
på Blocket?... eller är de som humrarna, går endast att fånga under en väldigt kort tid på året?? Och då inom ett begränsat område...eller annonserade du i lokalblaskan??
Eller är det så att de helt enkelt är högsta vinsten i något lotteri???

Svar till; Behövande

Bitte sa...

Ja, Lotti, jag tror att du haren himla bra hovis. Och att Hovis har en himla bra Lotti. Så ALLT är ju jättebra, om nu Trollis gaskar upp sig och blir på midsommarhumör, han också. Kram på dig själv du!

Irene sa...

Nu sa ju Bitte det jag tänkte säga, om bra lotti och bra hovis och bra alltihop. Så jag kan bara hålla med!

Lotti sa...

Kära Behövande. Nu har jag bestämt för mig att MIN hovis har lovat att vara även DIN hovis i nöd och lust, vått och torrt. Allt du behöver är en häst!

Kära Bitte och Irene. Ni är för goa ni! Och Trollis, han är ute på jakt så det bör inte vara något större fel på honom :)

Behövande sa...

JAHA! Jag visste att det skulle stupa på nån punkt...

Lotti sa...

Stupa?? Nä, nu tycker jag vi fokuserar på möjligheterna. Tex att det här är en utmärkt anledning för dig att skaffa en häst!