torsdag, juni 24, 2010

Jag tog mig en närmare titt på den där väggknackarkarlen.




*Kräk*

5 kommentarer:

Jea sa...

jäckie!!! Vilka äckliga enna!

Lotti sa...

Eller hur. Man kan ju spy för mindre alltså!

Larsson sa...

Oh, my God!! Is it alive???

Snuskig typ den väggspinnarskäggknackarmalen....

När det gäller make-up så tackar jag för rådet. Ska prova det på självaste midsommarafton. Tror jag ska toppa med att lägga sju sorters ögonskugga under kudden. Sen ska jag drömma färgglada drömmar!

Glad Midsommar!

Irene sa...

Men VARFÖR var jag nu så korkad att jag var tvungen att klicka upp bilden i stor storlek för att se vad det var?

ISCH!!!

Lotti sa...

Alive?! Allra högst ska jag säga dig, Larsson. Krälande, krypande... burr. Och för övrigt- sju sorters ögonskugga?? Måste genast springa ner och kolla i sminkförrådet om jag ens får ihop SJU sorters ögonskugga.

Ja, Irene. Man kan undra varför. Betänk nu också hur den bärbilden kom till! Man kan undra om det var värt att gå sååå nära den där räliga (kolla kolla, jag har pluggat lite skånska!!) geggraggarjarlen bara för att du skulle behöva känna dig korkad? V e r k l i g e n inte!