lördag, juni 05, 2010

It's aliiiive!!







8 kommentarer:

Jea sa...

Phu! först nu tror jag dig!

Lotti sa...

Trustissues? Då har du sovit lugnt då?

Jea sa...

Japp! :)

Irene sa...

Men, undrar Vän av Ordning, VEM är detta föl då? Du kan väl inte bara slänga in bilder på dundersöta fölisar så där utan att berätta mer?

Har Dallas blivit pappa? Kan jag få bli gudmor då? Eller blir jag faster, är han inte min storebror?

Lotti sa...

Dallas pappa?? Men, han är ju bara BARNET! Ja, han är visserligen din storebror det är sant. Men, detta föl (eller om man ska vara helt grammatiskt korrekt deNNa fölis) är inte ens släkt med Dallas på något annat sätt än att det är samma uppfödare. Annan mamma, annan pappa. Men nästan lika söt :) Och enda anledningen till att jag slänger in bilder på henne är att hon är jättedundersöt och jag har privilegiet att kunna titta på och bli nosad på av henne varje dag.

Bitte sa...

Varför ska du bli nosad på och inte jag!?! Jag vill ochkså bli nosad och eventuellt lite tuggad på av deNNa fölis. Och så undrar man: vad heter deNNa fölis? Inte Fölis, väl?

Lotti sa...

Ja varför? Kanske bara för att jag bor granne med eN fölis, som för övrigt heter Kajsa. Men om du bodde granne med MIG då lovar jag att jag skulle ordna med fölgos varje pr. Jag är nämligen kung på fölgos. Fråga Petra.

Petra sa...

Japp, så är det!

Fler bilder finns på hemsidan....scrolla ner....