fredag, juni 04, 2010

Inga ord




12 kommentarer:

Jea sa...

öööö, jag hoppas att den bara är söt och sover...
/Lite orolig Jea

Lotti sa...

Jo men visst kan jag förstå att du kan tro att jag skulle lägga ut bilder på en dö fölunge här!! För det verkar ju L O G I S K T?!?! Knäppskalle!

Ja mycket ska man va med om... :-S

Jea sa...

Fnissar... Men du skrev "inga ord" utan att sätta en glad eller en ledsen gubbe, så HUR skulle jag kunna veta?
Och vet ni vad mitt ordverifierings ord är denna gång?
puckiio
Hahaha! Jag tror att Lotti håller med...

Petra sa...

Blir ödmjuk när man tittar på bilderna... tack Lotti!!!

(Jea, i vanliga fall far fölis runt i hagen och visar upp sig! ;^))

Lotti sa...

Förutom att det borde varit DUNDERPUCKO! ha ha ha Lilla Jea, inte är du väl fånge i smileyträsket? "Hoppas den bara är söt och sover..." Vänta bara till Bitte och Larsson får se det!

Petra, det var ett nöje. Ses imorrn!

Jea sa...

Tack för det Petra, du blev just min bästa kompis. Såklart ska Fölis fara runt i hagen så att man ser att Fölis mår bra!
När det gäller Bitte och Larsson, så är det lixom som det ska när man får en avhyvling av Bitte. Hon har tagit det som sin uppgift i livet att försöka uppfostra mig. Det hon inte vet är att det är många före henne som också försökt men totalt misslyckats för Jea är tillräckligt smart för att låtsas ta åt sig men sedan göra som hon själv vill iallfall. ;) ... Lite som Lapphunden här hemma skulle man kunna säga.
Men Larsson hon är för snäll för att ge sig på och swora (som är dagens verifieringsord) över Puckiion. ;)
Men sedan så VET jag att IRENÈ, HON kommer att hålla med mig för det brukar hon göra, SÅ DET SÅ!
Visst då Irené?!♥
/Jea som gillar smilies så att man vet om folk är glada eller ej när de skriver något. :)

Jea sa...

Dessutom skriver jag för långa meningar, inser jag alltid efter att jag har postat.

Larsson sa...

Jag...alltså...nääe!...nu...ehh...
men jösses...jag...jag...jag...

Jag saknar ord!!!!!

(eller det gör jag ju egentligen inte. Jag kan många ord. Pantbrev, krypgrund, sjönära, bjälklag, topplån för att nämna några men de kommer liksom inte till sin rätt i det här sammanhanget...)

"...hoppas den bara sover" toppat med "...Larsson är för snäll".

Nä, det här blev föööör dråpligt :)))

Lotti sa...

Ja du Larsson... Vad säger vi om detta? Ja förutom topplån och krypgrund då. Är hon inte lite katig?

Irene sa...

JEA!!! Nu är jag här! Lugn, bara lugn, klart jag håller dig! Som alltid. Självklart!

Men om vad?! Var det krypgrund?

Skitsamma, medhållning var ordet, sa Bull.

Jea sa...

ÄNTLIGEN IRENÈ!
Bara du håller med så blir det bra! :)

Lotti sa...

Irene. Så du håller med Jea? Helt förbehållslöst! Nämen jomen visst... det är väl ok. I MIN blogg och allt. Visst sörru, tänk inte på mig. Nej nej... Jag lägger ut bilder på döa fölisar för det är liksom min stil. Smaklös, taktlös och allmänt lös.

v Ä r k l i g e n