söndag, juli 19, 2009

Jag är en förälskad tjuv...


... och bytet för dagen är en bild som Thomas syster Gunilla knäppte tidigare i somras. Jag har tagit den utan att fråga :-S. Men den är fin, tycker ni inte? Jag ser lite så där tonårsförälskad ut.

Gunilla: Jag snodde en bild av dig. Förlåt! Du kan få sno en av mig :)

Det regnar... big surprise. Jag är trött och seg som fan, har spenderat dagen på sofflocket. Fick tips av en fd lärarkollega och vän att se "I taket lyser stjärnorna", så jag tog bilen in till Skara och hyrde den. Min bil har tydligen stått så länge att den har börjat rosta någonstans i motorn... Började dagen med massage, och kors i taket- det kändes riktigt bra och tänker avsluta den med pizza, chips och tjejsällskap.

3 kommentarer:

Kicki sa...

Jätte söt bild!!!! :)

Lotti sa...

Söt? Hm, ja det är väl mest för att jag är med ;)

Anonym sa...

VA!!?! okidoki.....helt ok! Jag håller med dig, du ser ut som kär tonårsflicka! Gulligt! <3