måndag, juli 13, 2009

Busy day

Äntligen verkar det komma igång med stallbygget. Nu är det grävt, och goda vännen håller på med ritningen. Byggsamråd ska bokas och sedan är det bara att sätta igång med resten ;)

Ni minns att jag skrev att jag var så himmelens förälskad i min katt. Det har gått över. Han tar fågelungarna som rastar på marken mellan flygträningspassen :-/ Jag försöker i alla fall ha honom instängd när jag ser att det är mycket aktivitet och bjuda på lite extra special god kattmat hemma. Inte hjälper det. Idag lyckades jag åtminstone rädda en liten stackare som kattskrället kom in med. Det var ganska häftigt att den hoppade upp på mitt finger och lät mig sätta upp den i ett träd.

Trollis fick sitta bakom lås och bom och titta på när hans tilltänkta middag andades ut för att sedan flyga iväg.


Inga kommentarer: