söndag, juli 19, 2009

Gnäll, gnissel, knak och jämmer.

Jaha, igår sken solen. FÖR EN GÅNGS SKULL!! Jag hade lovat att lägga upp en blogg, just igår, för det skulle ju minsann ta FEM minuter!! En enda dag sken solen, och jag satt med det där hela dagen!!! Jag satt INNE. I bikini. Hela dagen. Varför, frågar ni? Därför att jag har en jäkla psycho-gen som gör att jag inte kan sluta. Jag kan inte lsuta förrän jag är nöjd. Och igår var jag inte nöjd med att bara lägga upp en blogg. Jag skrev ett instruerande inlägg och la sedan in, i runda slängar, en miljon bilder. Vilket, alla som använder Blogger vet, tar skitlång tid. Om jag sov bra sen. Öh, nä. Men bloggen blev skitfin (och i den skrivs det minsann en och annan kommentar).

Idag har jag varit sällskapsdam åt min hovslagare. Det betyder att jag har spenderat dagen med att titta på när Thomas skor. Jättekul. Värkligen.

Ja ja, kvällen har varit trevlig. Inledd med en cykeltur ner till Vadet, rågod mat, kul film och som alltid kärt sällskap. Så slutnotan säger att jag är ganska nöjd ändå, men jag får ta mina få chanser att bitcha lite.

Imorgon bitti ska jag få massage. Funderar på om det innebär att jag kommer att bli bättre eller sämre... Man vet aldrig.

God natt!

1 kommentar:

Thomas sa...

Men såååå tråkigt var det väl inte idag???? Tack för att du följde med mig. Älskar dig!