torsdag, juni 11, 2009

Tandagnisslan

Nu har det gått över lite. Fast inte ryggontet förstås... Har jobbat idag, och varit på massage. Med Emil. Hunden. Hunden har fått massage. Bara så vi är på det klara med vem det var som hade fått massage.

Jag tror jag ska knyta mig tidigt ikväll. Jag är rätt trött, och så läser jag en ganska bra bok som jag längtar till. Något varmt att dricka tar jag nog med mig, och lite mirakelolja på ryggfan. Imorgon är det till att gå upp tidigt igen. Jag måste säga att jag helt klart föredrar att jobba kvällar och nätter. Jag gillar inte gå upp tidigt.

Jag tycker lite synd om mig själv... :-(

Och så sa Kicki att vi skulle få snokfarm här när vi tar hit hästarna...*gråt*

2 kommentarer:

Kicki sa...

Klammpar du runt lite i trädgården med gummistövlarna på och en gräsklippare, en gång i veckan, så slipper du ha dom där och dom stannar i gödselhögen. Men efter några år har man kommit över ormrädslan och de rackarna är väldigt spännande att titta på, de få gånger man hinner se dem.

Behöver du ha tebax BackOnTrack underlägget till ryggen? Jag tar med den i morgon. Funderar på att köpa en såndär BackOnTrack tröja.

Nu ska jag lägga mig och sova middag :)

Lotti sa...

Nära, ingen brådska. Jag har (äntligen) fått låna Thomas rygg bälte! *kors i taket*