måndag, juni 22, 2009

Första dagen på semestern



Livet är hårt för oss som arbetar. Man arbetar på arbetet och sen när man har semester från arbetet arbetar man hemma. Slit och släp! (Läs: idag har jag solat ryggen medan jag låg i den mjuka myllan och renasde ogräs. Tog en paus, åt lite svajnigt god sill till lunch- självklart en oförskämt stor portion, i ren protest till att de på Doctors imorse gjorde stor affär av att vi kvinnor blir tjocka när vi gifter oss för att vi äter lika stora portioner som våra män. BAH HUMBUG, säger jag!! Rensade lite till. Råkade skrapa mig på knät, tyckte synd om mig själv. Tog en kaffe, en bok, en filt och en katt och parkerade mig i solstolen. Gick in runt sex, tog en låååång skållhet dusch och- just det- lagade lite mer mat. Jag tänker bli ett levande bevis på att allt som sägs på Doctors är den rena rama sanningen!





Vår lupinäng.

Suck, vad gör man??

Can´t live with, can´t live without...





Det är allt inte så fult hemma hos oss :)






Inga kommentarer: