fredag, maj 14, 2010

Snark

Huff. Klockan ringde. Men jag har inte sovit färdigt.

Det här har nog varit den galnaste veckan på... eeehh... väldigt många veckor. Vad har jag lärt mig till nästa år?

1. Inte planera släpp helgen mellan mina två jobbtätaste veckor.
2. Inte titta på am. Idol nätterna efter släpp.
3. Mmmm... nä. Sen har jag nog inte lärt mig något mer. Eller JO!
4. Inte boka löneförhandling, nej ursäkta- lönebesked ska det vara veckan efter släpp. Jag är liksom inte mitt vanliga bråkiga jag.

Nu när jag ser över ovanstående punkter inser jag att man skulle kunna slå ihop dem till en enda insikt.

Semestern borde börja i maj!



6 kommentarer:

Bitte sa...

Där är jag på! Semester från maj till slutet av september. Plus runt jul. Och till påsk för påsk är en sån trevlig helg. Lotti om vi skulle ta och bestämma det helt enkelt. Men vi kan inte gå ut med det för då har vi plötsligt bildat ett politiskt parti och sen röstar alla dummies på oss och då blir vi som Grekland, vi också. Dt räcker kanske att VI har semester från maj till september (och dom vi vill umgås med under tiden)?

Kicki sa...

Bitte.. Jag tyckte det lät som en strålande ideé. Jag lovar att rösta på erat parti om ni lovar att jag får ledigt då oxå. :)

Irene sa...

Då vill jag verkligen hoppas att ni vill umgås med mig, för sådär vill jag också ha det! Men jag vill dessutom ha ledigt till Mårten Gås. Och våffeldagen. Och februari, för det är en sån trist månad att man bara måste vara ledig. Jag kan tänka mig att jobba lite i januari - om det inte är för ansträngande alltså.

Lotti sa...

Jobba i januari??? Vad är det för kul med januari om jag får fråga?? Det är mörkt. Det är kallt. Man får inga julklappar och man är mätt på köttbullar. Fattig som en kyrkråtta går man alltså där och fryser! Nej hörrni tjejer, jag tycker vi går i pension. Vi kan gå runt i skärmkeps och varsin hund året runt!

Larsson sa...

Säg får man vara med?

*tittar under lugg och skrapar med foten*

För jag vill också gå runt i keps och hund. Och gärna ett par gummistövlar.
Om ni inte tycker att det blir för störigt vill säga.
Med stövlarna, alltså.

Lotti sa...

Larsson!! Heeej! Jag har saknat dig :) För min del kan du ha gummistövlarna på öronen om du vill, bara du är med!