onsdag, maj 12, 2010

Populär gnällspik

Det sägs ju att man ska tänka positivt, så jag börjar väl med det positiva. Hingstbloggen har jättemånga besökare varje dag. Undrar vilka alla är? Man blir ju nyfiken. Idag har vi haft sjuttio unika besökare vilket innebär att det är betydligt fler träffar. Det är ju kul.

Men... Alltså nu har jag lyckats ordna så att det inte går att komma in på Bassholmens hemsida. Jamen TOPPEN Lotti. Bra där, vÄrkligen! Varför? Jag säger VARFÖR föddes jag inte till datahacker??

Till råga på allt ska Birger och Villgott hem till sina respektive biologiska mattar imorgon. Jag har nattjobb och fick tigga mig till en ynka timme på morgonen för att ta adjö av dem. Jag var inställd på att ha dagen på mig. Ganska ont i hjärtat gör det. Tänk att man ska fästa sig så förbaskat, fast man vet att de inte ska stanna.

Och inte tror jag att det blir någon sömn inatt heller.



2 kommentarer:

Irene sa...

Alla familjer borde ha en datahacker. Och en rörmokare. Och en snickare. Och en fönsterputsare. Men har man det? Ack nej. HUr planerade man egentligen?

Lotti sa...

När du har rätt så har du banne mig rätt, Irene!