torsdag, april 15, 2010

Ut med det gamla in med det nya

Bättre va?

6 kommentarer:

Irene sa...

Japp!

Hovslagaren sa...

Svar ja men det vet du ju redan eftersom du frågade mig muntligt! ;)

Larsson sa...

Men vad händer här?? Trodde först jag gått fel och fick lite hjärtklappning. Ja menar, det känns ju genant att kliva på hos någon okänd så här kl 22.27.

Men sen såg jag ju att du bara ägnat dig åt vårlig styling.

Nice! Me like:)

Lotti sa...

Så bra! Är ni nöjda är jag nöjd :)

Och Larsson, jag skulle väl aldrig flytta utan att skicka flyttkort till dig!

Jea sa...

Åh, så sött med två virvlar i pannan dessutom!
(På hästen alltså, om någon inte är tillräckligt skarp för att se det!)

Lotti sa...

Ja, och även om han är åtskilliga nummer större nu så är det fortfarande lika sött ;-)

(Det sägs att hästar med två virvlar i pannan är galna, visste du det?)