söndag, mars 28, 2010

En nygammal kompis

Idag har det diskuterats. Fördelar och nackdelar har vägts mot varandra. Beslut har fattats och tveksamheter har uppstått. En helt vanlig dag kan man säga.

Men det bästa... det är att Dallas ska få en ny kompis i höst. Eller ja få och få är väl att ta i . Men vi ska få låna honom. Och titta: de gillar varandra!


Han har hovskägg! Massor av härligt, underbart hovskägg! Underbart, fantastiskt och härligt kallblodsskägg!

God natt!

PS HERREGUD!!! vad liten Dallas var där :-o DS

8 kommentarer:

Irene sa...

Det är ju bara så: skägg gör sig absolut bättre på kallblodsben än i mansansikten!

Lotti sa...

Word!

Bitte sa...

Ska du ha både Dallas och Kompisen? Men JAG då?

Lotti sa...

Men du har ju TVÅ hundar OCH en toaborste!!! Det där brukar i folkmun kallas för: Mycket vill ha mer. Men vet du vad? Ta med dig Besserwisser nr 2 och hälsa på i höst så lovar jag att du ska få kamma hovskägg ;-)

Larsson sa...

Hovskägg det har jag också!!

Eller ja...alltså, jag har ju inga hovar utan fötter. Och skägget sitter inte där utan mer på smalbenen. Egentligen är det väl inget skägg heller. Mera som hårtestar.

Eller testar och testar...
strån är nog ett bättre ordval, små fjuniga blonda hårstrån.

När jag nu skrivit så här långt så slår det mig; Hovskägg? Jag?? Var tusan fick jag det ifrån???

Lotti sa...

Ja, var tusan fick du det ifrån??? Hovskägg... *asg*

Hovslagaren sa...

Så mitt sparande till helskägg går bort då?! Ha ha

Lotti sa...

Helskägg... eller hovskägg?