tisdag, mars 23, 2010

Bråttom

Det är rasande mycket nu. Rasande. Jag har engagerat mig i både det ena och det andra. Bara roliga saker, men det är mycket som ska vara klart, typ igår. Och så vill man ju göra bra ifrån sig, vara duktig och allt det där, och då tar det tid helt enkelt.

Just nu till exempel är jag rasande upptagen med att försöka hitta en representativ bild på hur jag vill bli klippt imorgon. Och jo, det är skitviktigt eftersom jag tydligen är så dålig på att förklara hur jag vill ha det att det ALDRIG blir som jag vill.

Oj herregud vad klockan går, jag måste surfa vidare!

3 kommentarer:

Irene sa...

Det blir aldrig som man vill hos frisörskan. Förmodligen för att man inte a) ser ut som modellerna i tidningen, b) har samma hårkvalitet som ovannämnda modeller, c) är tjogtals med år äldre samt en massa andra anledningar. Men ibland blir det bra ändå!

Och blir det inte bra, kan man alltid dra en sopsäck över huvudet.

Lotti sa...

Det ska vara en sopsäck i något naturmaterial i så fall. Kan du tänka dig hur elektrisk man skulle vara om man hade gått med en plstsäck över skallen i ett par timmar??

Hovslagaren sa...

Kan härmed intyga att Lotti är superfin i sin nya frisyr! Borde väl vara värd en bild?! Snyggaste frisyren hittills. Ja, jag erkänner, t o m snyggare än när jag klippte henne!