måndag, mars 01, 2010

Katterna har hittat varandra. Eller ja, Aston har ju hittat Trollis hela tiden, men nu har Trollis hittat Aston också. Faktum är att de har hittat varandra så pass att Aston kurar ihop sig mellan Trollis framben, burrar in huvudet under hans haka och låter sig tvättas. Allt under högljutt spinneri såklart :) Man kan säga att Aston har fått en mamma!

Japp, så det är bra.



Och så var det jä..ligt mycket snö i Norge. Lena är visserligen inte så stor, men KOM IGEN!

GUD vad trött jag är. Nu tror jag att jag måste gå och akta mig för myndigheterna.

5 kommentarer:

Irene sa...

Tycker det är himlans bra att Trollis och Aston bidrar till att bryta upp cementerade könsroller även i kattvärlden!

Bitte sa...

Men visst blir man varm om hjärtat och alldeles bara tvärlycklig!Och vad gäller könsroller så tror jag att kattvärlden ligger steget före. Vi hade en Konrad som blev ensamstående pappa med ojämna mellanrum - men det får bli ett blogginlägg om honom i framtiden.

Lotti sa...

Trollis = tullenutteskrutt

Tänk att man kan vara så snäll och så butter på samma gång :)En himlans bra katt helt enkelt!

Exakt NÄR kommer inlägget om Konrad, den ensamstående kattpappan? närnärnärnärnär????

Eller hur Irene? närnärnärnär??

Anki sa...

GUUUUUUUD va söta de är tillsammans, ser fram emot att få träffa er alla snart. Skickar massor av kramar.

Lotti sa...

Och vi skickar tillbaka! Och nu när vi är en mer så blir det ju fler :)