lördag, oktober 03, 2009

Näst snyggast!




Vilket jäkla väder då!! Det är ju hästtäcke väder:-/ Jag säger som en jag känner (typ)- vilket ELÄNDE! Och VEM kom på den briljanta idén att säga till bonden att: "Neeeej då, han behövde inte leverera ända hem. Det gick minsann så bra att hämta balarna hos grannen såååå!" I snålblåst och regn, och efter att man gått upp klockan FEM!! Och inte ätit något än.

Det var jag.


The good news är att TMOAF funkar i enlighet med min vision. Inget höspill. Hästarna äter upp varje liten gnutta fräscht hö. Som sagt, jag kastar pengarna i hästarnas magar :D Sen att de äter som... som... HÄSTAR helt enkelt. Det är väl en annan femma.

Ja och så har vi tävlat Dallas. Han kom tvåa. Igen. Men jag är inte bitter. Inte alls. Nej nej.

Brorsan (den röde) är fortfarande snyggare. Men vi ska nog komma ikapp!


Teeth please!Detta var tyvärr det närmaste jag kom en close-up på en nyduschad och superstylad Dallas. Jag hade visst lämnat hjärnan i borthinken... Nu står han ute i regnet med pälsglansen droppande från man och svans. Nåväl, next time.

2 kommentarer:

Anki sa...

Han kan ju inte vara bäst på allt,det är väl värt mycket att han är så lugn och fin.

Lotti sa...

Nej! Han MÅSTE vara bäst å ALLT!! ;)