söndag, oktober 25, 2009

Stallbygget börjar närma sig sitt slut. Det är bara så där irriterande inte riiiiktigt klart än.

Vi har köpt en luftvärmepump. men den är inte installerad än, så jag fryser fortfarande.

Emil har gått koppelpromenad på vägen idag. Det tyckte han var skittråkigt och bestraffade mig med att gå i snigeltakt. Fast det regnade småspik och vi hade varit ute i flera timmar. Schysst.

Plommonmarmeladen smakar BARA socker, kavringen blev besk, pizzan stenhård och jag känner fler än två son är rasister utan att fatta det.

Och det är fortfarande brunt ute. Inte ska det bli bättre imorgon heller. Nä, nu vill det till att man kämpar tappert mot höstdeppen.


WOOPDIDOO!!

6 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Håller med. J-la skit, elände, fasen, urkårstid. Djupdepp. Fast i dag har det varit varmt, regnfritt och nice. Då blir man glad igen :-)!
Sen kan man alltid ta en gin&tonic - det gör att saker och ting känns mer reggae.... =D

Lotti sa...

Ja där sa du nåt! En stadig grogg löser det mesta, särskilt på hösten. I lördags kom en ny bekantskap hit och sa att han hade varit orolig att vi var nykterister...


HA HA HA HA HA!!!!!!!

Ursäkta mig nu medan jag går och häller upp en gin och tonic.

Larsson sa...

Jasså minsann, det dricks gin & tonic...

Själv tänkte jag ta en Bailey´s.
Tycker den bruna sörjan matchar årstiden bättre ;)

Lotti sa...

Jamen visst. Spä på det bruna ännu mer. Det gör inget... inget alls. Vi andra håller oss till klara drycker med SOLgul citron i. Men drick du din bruna dricka. Absolut. (Hajaru- ABSOLUT!! Hi hi hi :) )

Anki sa...

Ni hör väl av er om ni behöver hjälp med inkopplingen av värmepumpen!!!!!! Vi har ine heller sett till solen på länge, undrar vart den har tagit vägen?

Lotti sa...

Jo men det vet jag för den är här. Och i Uddevalla var den också såg jag.