onsdag, oktober 21, 2009

Lätt fånget, lätt förgånget.

Mer vit än svart...


...och ungefär lika mycket svart som vit
kom på besök hos mer svart än vit.


"Ooooh! Du e jättesvart! Å du har lite grått runt nosen. Det är sååå himla SEXIGT, tycker ja!"


"Äsch, bry rej inte om Pricki´korv. Han försöker gnugga bort prickarna nu igen! "


ähum... *rodnar* *harkel* oj, hoppsan... NÄSTA BILD TACK!


*gnugga gnugga*


*GNUGGA GNUGGA*


"Du Svarten. De va trevlit å så...


...men ja e inte ute efter nåt seriöst liksom...


...så attee... HEJ DÅ!!"


"Öhhh...vad gör ja fär fel? Ere prickarna?"



***

Väldigt trevligt att vara efterfrågad :) Jag har verkligen tacklat av de senaste månaderna.. Faktum är att jag- hör och häpna- har lite hästblogg att skriva. Men kanske inte idag. ;)

13 kommentarer:

Larsson sa...

Fint, serru!!!

Men vad hände med texten?
På min skärm ser det ut som en sån där tavla man får läsa på hos optikern :))

Lotti sa...

J...la förbannade satans blogspot!! Grrr:-/ Jag VISSTE det skulle bli problem!

Om man inte centrerar bilderna går världen tydligen under. Skit. Får fixa det sen.

Lotti sa...

Nu då? Funkar det nu?

Thomas sa...

Ha ha ha ha ha! Hi hi ha ho ho!
Mycket underhållande!

Larsson sa...

Japp!
Nu kan t o m jag läsa.
Utan glasögon :)

Anki sa...

Vilka härliga bilder, Blir Emil pappa snart?

Lotti sa...

Jo, det hade just blivit... eh... svartvita valpar ;)

Anonym sa...

när var detta?
Var svartvitas ägare med?

Lotti sa...

Det var i samband med att Villgott flyttade till Hökaskog. Alla berörda ägare var närvarande och mer eller mindre engagerade i att förhindra det eventuella görandet av svartvita valpar :)

Åsa sa...

Ha ha ha ha haaaaaa! *viker mig av skratt* KLOCKRENT

Ann-Louise sa...

Fina bilder Lotti!!!

Lotti sa...

Ooo, tack Ann-Louise!! :D Nu blev jag glad. Fast det är brunt ute och allt :)

Lotti sa...

Och Åsapåsa! Du hade nog skrattat så lagom mycket om det hade blivit 101 små svartvita bordercolliespringerspaniellhasoapso(ellrvadfasendetheter)goldenretieversvensklapphund valpar!!