fredag, april 03, 2009

The game is on!

Nu jäklar är det tävling!! Nu har till och med våra gemensamma läsare börjat trigga oss (mig och den dära äkta hälften) att tävla i bloggande! Jag tycker att JAG leder! Håll med! Håll med!

Idag har jag och mamma shoppat, heeeela långa dagen. Självklart har ingen av oss köpt det vi skulle ha, men en massa annat fint. Vill man se får man komma och hälsa på ;). Men jag har faktiskt hittat både tvättmaskin, torktumlare och kyl/frys som jag tänkte vi skulle köpa. Tur för mig att jag inte är gift med en ekonom. Jag kan få Thomas att köpa VAD SOM HELST, bara jag säger att vi behöver det. Han är viiiirad runt mitt liiiilla liiiilla finger :D

Jag blev ganska trött, vilket visade sig tydligt när jag, efter en enda öl, skulle försöka messa till Petra och be henne släppa ut Dallas imorgon. Det krävde tre vändor med mess fram och tillbaka innan det var uppgjort. Ha ha. Sista messet från Petra: "Rött eller vitt ;)". Ibland tänker jag att folk känner mig för väl.

4 kommentarer:

Thomas sa...

Ha ha! Det tror du bara! Jag låter dig tro att DU har kontrollen genom att spela "dum". Sedan virar jag DIG runt MITT finger utan att du märker det!! HA HA! ;)

Thomas sa...

Appropå tävlingen.. tar upp kampen!

Lotti sa...

Du KAN inte vinna. Ge upp! Vad är det du och pappa brukar säga? "Den som slåss mot en björn..." MUAHAHA

Thomas sa...

?? Björn?? Inse att jag leder med ca 93 st inlägg... jag kan typ ta semester till sept och ändå äga dig!