måndag, november 09, 2009

Rapport från en ruskprickig kaxpelle till matte

Åsa och Lena. This one´s for you. Morgonbus!

Först ska jag rulla mig...


...sen får du rulla dig...


... sen kan jag irritera dig...


...sen kan jag ge dig lite nackmassage!


Varning! Ganska lång video, och i likhet med timlånga videoklipp på barnens första steg och sånt, troligen enbart roande för fyrbeningarnas mattar. Men erkänn att han är för SÖT den lille ponnypojken! Och att Dallas är så tyyypisk Quarter. Leka? Nä, det verkar jobbigt... jag går och ställer mig hos matten istället. Och ni som är hästintresserade, här har ni en liten flock på tre helt olika individer. Olika storlek, olika nyanser av brunt och totalt olika röreslemönster.

.

5 kommentarer:

Hovslagaren sa...

Ha ha! Visst är det underbart att få uppleva de stunder när de är så yberlekfulla?! Å tänk vad skönt att ha dem så nära och verkligen kunna se dem så ofta och mycket!
De verkar glada i ligghallen, igår när jag tittade till dem låg alla tre i den nya halmen i hallen och snarkade ;)

Åsa sa...

Åh... man blir ju alldeles VARM i hjärtat. Ro för själen att studera. *ler* Myspys roligt bus...

Hovslagaren sa...

HÄR VAR DET TRÖGT! Skriv, människa så man får lite glädje i tråkhöstmörkret igen!

Lotti sa...

Oj, då! Hovslagaren röt till!! Bäst att blogga då...

Anki sa...

Vilken härlig film, ddet syns att de trivs.