onsdag, november 18, 2009

Hösten blir så mycket lättare att stå ut med när man har något att se fram emot.

Tre och ett halvt år efter själva bröllopet är det väl ganska lagom att åka på bröllopsresa? Väl?? Vad sägs om Serre Chevalier i januari? Jajjemän! Bokat och klart. Hundvakt tilltalad. 360 soldagar. Nu är Lotti glad :D

Och förresten- grisinfluensa- bit dig i knorren! För jag är vaccinerad nu! Ingen feber, inga svullna kroppsdelar men nog så ont i armen! Men guuuuud ändå vad ont det gör i armen!

6 kommentarer:

Larsson sa...

Stackars S T A C K A R S dig!!!
Ont i armen..du får nog allt be maken blåsa.
Oj, oj, oj....
Onda armar botas bäst i soffan, visste du det? Jodå, så är det allt. Å när man ligger där bör man inta glass. Eller chokladpraliner.
Uj, uj, uj....
Kanske att den stundande resan kan lindra? Försök visualisera...sol, värme, palmer å en JÄTTEstor paraplydrink!

Larsson sa...

Ett klargörande;

Jag vet att Serre Chevalier är idel snö & skidor men att tänka på snö...nä, DET ger lixom inte den rätta lindringen i så svårtartade fall som ont-i-armen-efter-spruta.

Sådeså!

Anki sa...

Vad härligt för er att få åka iväg. Vilket datum åker ni? Det är ju snart januari. Kram

Lotti sa...

Men... jag är allergisk mot choklad (hör och häpna- det brukar kunna knocka folka av stolen ;) ). Glass tål jag förstås. I stora lass. He he

Åh snö som är så underbart! Faktiskt så är jag rätt säker på att snö löser... ja, alla problem. Själsliga som kroppsliga.

Den 23:e drar vi!

Ingela, Zeb, Indy sa...

Åååååh nu blir jag avundsjuk!!!!

Lotti sa...

Avundsjuka gillar vi! Det betyder att man är - lyssna nu på det här svåra ordet som jag kan- avundsvärd :D

Serre Chevalier- here I COOOOME!!