torsdag, december 10, 2009

I´m back. Or not?

Hur långt skrivuppehåll kan man ha innan bloggen löser upp sig själv? Kan man strunta i att blogga i flera veckor för att plötsligt en dag dutta in ett inlägg, som om ingenting har hänt? Kan man det?

Jag önskar att jag vore skrivmässigt begåvad som Larsson som kan skriva ett roligt, intressant och underhållande inlägg om när hon skulle göra en adressändring- ja alltså ingenting. Eller att jag hade motivation att skriva engagerande, upprörande och provocerande inlägg som Ann-Louise om hur hästars hagar påverkar deras sinnelag. Tänk om jag var så duktig med kameran som Lisa som kan slänga in sjuhundramiljonerstriljoners bilder på sin tvillingvovvetjejer utan att man någonsin tröttnar. Men neeej.

Nåväl. Kolla in länkarna ovan. De är värda ett besök. Alla tre.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Hahahaha!!!
Åh jag skrattade högt när jag läste den sista punkten.

Tro mig, jag o min man brukar turas om att rädda vårt äktenskap genom att stoppa i mig mat när jag är hungrig. Det är bara att inse att man inte är sig själv när blodsockret är i botten. Eller iaf att den där sociopaten som tar över ens kropp går och lägger sig om man tar en macka eller tre.

Lotti sa...

:D

En ny läsare? Trevligt! Det värmer
bloggarens bekräftelsesökande hjärta. Välkommen!

En macka eller tre... eller kanske en påse chips? Eller varför inte en jordgubbstårta? Då håller sig nog blodsockret minst till nästa dag ;)