söndag, december 27, 2009

Världens bästa jul.

Morsan! Se lite glad ut nu då, när jag ska fota dig!

Nähä nä. Vad har man å va glad över?

Men... om jag hämtar nån som alltid gör dig glad?

- - -

Se där! Så lätt det gick.


Fan, jag har alltid haft det på känn. De älskar honom mer än mig!

Nåväl... älskad eller ej, låt mig bara säga- Vilken jul!!

Jag hade alla intentioner att åtminstone peta in en liten, liten liiiiten julhälsning till er- mina kära och högt uppskattade läsare. Men fasen vad tiden har fått bråttom!! Jag vet inte vad det är den har så förbaskat bråttom till? Kan det vara 2010 kanske? I vilket fall som helst så har jag tänkt på er, och det räknas kanske också lite grann?

Jag hoppas att ni har haft en god jul. Personligen går jag fortfarande på små rosa moln. Jag- som ALDRIG varit en anhängare av julen, ger mig. Om det här är julen, då vill jag också vara med. Vi har haft en jul i familjens tecken. Med förlorade bröder, nya familjetillskott, familjemedlemmar minst ett par centimeter större än förra året och såklart ett enormt, groteskt, fullkomligt absurt julklappsberg! Och mat. MMmmmmmm.... mumsig julmat. Mammas julmat!

Och snö!! Hörrni, vad mycket snö vi har fått! Kolla in det här!





2 kommentarer:

Anki sa...

God fortsättning!!! Vi hade med en trevlig jul, Stina, Ronny och Sara var hos oss. Kram

Lotti sa...

Låter mysigt! Kram.