onsdag, augusti 05, 2009

Va ere för da´ ida´??

Jo de e Lottis bröllopsdag, hurra hurra hurra!

Och han som Lotti krokade arm med upp till altaret den där dagen har "fixat" med nåt, som jag "inte jag ska fråga så mycket om". Där du Ompalompa, nu vet alla om det. Bäst att det är nåt bra!! :)

Och sen måste jag bara säga att det är lika fint väder idag som det var då! Som gjort för lite fix i trädgården. Och just det! Har jag sagt att vi är igång med stallbygget nu?? Idag kom gruset, imorgon blir gruset platt.

Typ så. Middag på Vadet ikväll.

3 kommentarer:

Anki sa...

Grattis på bröllopsdagen, tiden går fort, snart har ni som vi 40 års trogen tjänst.
krama thomas från mig.
kram kram

Lotti sa...

Ja shit. Då blir det fest!!

Anki sa...

De söker fortfarande några att komma till på "Äntligen hemma", skulle inte det vara något för er.