måndag, augusti 24, 2009

Akta er för dagisungar!

Guuud!! Jag är så sjuuuk! Ondskefulla, svarta, håriga dagisbaskilusker har intagit hela mina kropp och jag har så ont i näsan!!! Det kom igår kväll, men jag kände mig i någorlunda hyfsad form runt lunch. Lite nässpray, en halstablett och en tupplur i hängmattan gjorde susen. Så jag drog till en kompis ikväll. Jättetrevligt, VÄRKLIGEN!! Jag satt där och nös sjuhundra miljoner gånger. Jag har säkert lyckats smitta dem. Jag hade inte åkt dit om jag hade vetat att jags kulle bli ännu sämre. :-/

Jag ska ta min onda, röda näsa och krypa ner i sängen nu.

3 kommentarer:

Anki sa...

Krya på dig, hoppas att du inte är sjuk så länge, gurgla i whisky, det är bra för halsen.

Anonym sa...

ingefära är NYTTIGARE å SÅÅÅ MYCKET HÄLSOSAMMARE !Kram på dej å krya på dej Goaste Lotti.Lena å Fina. Kom å se till henne när du blir piggare.

Lotti sa...

Neeeej, inte ingefära!! Det är ÄCKLIGT. Jag vill ha whiskey. *tjurar*